logo

Workshop „Etica mass-media”

logo

Vineri, 1 aprilie 2011, Universitatea din Bucureşti organizează workshop-ul „Etica mass-media”, adresat tuturor studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor instituţiei. În cadrul workshop-ului, participanţii vor dezbate probleme curente de etică în practica jurnalistică. Toate discuţiile se vor purta în jurul a două studii de caz extrase din realitatea românească.

cristian-ducu

Workshop-ul este susţinut de Cristian Ducu (www.cristian-ducu.ro), doctorand în Filosofie Morală al Facultăţii de Filosofie a Universităţii din Bucureşti, membru fondator al Centrului de Cercetare în Etică Aplicată şi Senior Consultant în cadrul Smart Solutions & Support, România. Cu o experienţă de peste 8 ani în domeniul consultanţei de management şi training (etică în afaceri, comunicare intra-organizaţională, audit organizaţional), Cristian a lansat primul program de specializare din Europa pentru Responsabilii de Etică şi Conformitate (Ethics & Compliance Officers) din companii, instituţii publice şi ONG-uri. Prin intermediul acestui program, el ajută la formarea primilor specialişti în domeniul Eticii şi Conformităţii din România. Din 2009, Cristian coordonează proiectul multi-anual “Managementul Eticii şi Conformităţii în organizaţiile publice şi private din România” (MECOPP România), realizat cu sprijinul Fundaţiei Dinu Patriciu şi Smart Solutions & Support, România.

Înscrieri:

Toţi cei interesaţi să participe la workshop-ul „Etica mass-media” se pot înscrie în perioada 21 februarie – 7 martie 2011, completând formularul de mai jos. Numărul de locuri este limitat. Studenţii selectaţi pentru participare vor fi anunţaţi privind data, ora şi locul în care se va desfăşura workshop-ul.

Toţi cei care vor fi prezenţi la workshop vor primi o diplomă de participare.

Pentru a participa la workshop, trebuie să răspunzi la următoarele două cerinţe în limita a 200 de cuvinte. Înainte de a apăsa butonul ‘Trimite’, reciteşte-ţi răspunsurile şi adu-le la o formă cât mai bună.

1. Comentează pro sau contra, după cum crezi tu, următoarea afirmaţie “Jurnaliştii de investigaţie au dreptul să publice orice informaţie verificată, chiar şi atunci când ea este obţinută ilegal de către o terţă parte, atâta vreme cât este de interes public”.

2. Crezi ca este corect ca un jurnalist sa mearga pe banii unei terte firme ca sa faca un reportaj despre activitatile acelei firme? Dar daca jurnalistul primeste niste mostre dintr-un produs pentru a se documenta in mod direct?

Vă puteți înscrie aici: http://startub.unibuc.ro/workshop-etica-mass-media/

Leave a Reply

logo